Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



O programie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-11-06 09:52:29
branżowy program promocji, budowa, wykańczanie budowli, polskie marki produktowe, bpp, paih, polska agencja inwestycji i handlu, stoiska informacyjno-promocyjne, targi, konferencje, kampanie promocyjne, briefing dla prasy, materiały promocyjne, krajowe inteligentne specjalizacje, kis, ukraina, kazachstan, azerbejdżan, rosja, iran, zjednoczone emiraty arabskie, zea, turcja, norwegia, niemcy, białoruś

Realizacja programu promocji branży budowy i wykańczania budowli w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje branżowy program promocji branży budowy i wykańczania budowli, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję branży kosmetycznej, jako całości sektora.

 

W ramach realizacji programu do końca 2019 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 11 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 10 krajach:

  • Ukraina,
  • Kazachstan,
  • Azerbejdżan,
  • Rosja,
  • Iran,
  • ZEA,
  • Turcja,
  • Norwegia,
  • Niemcy,
  • Białoruś.

Szczegółowa lista targów i konferencji dostępna jest w Kalendarzu wydarzeń.

 

Na zorganizowanych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielać będzie zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.

 

Podczas targów realizowane będą również działania kreatywne mające na celu zwrócenie uwagi na stoiska polskich wystawców oraz polskiej branży budowy i wykańczania budowli.

 

W czasie trwania tragów zorganizujemy również briefing dla prasy, w czasie którego przedstawimy siłę i potencjał polskiego przemysłu budowlanego oraz przeprowadzimy obchód po polskich stoiskach.

 

W trakcie trwania programu wyprodukujemy dwie edycje folderu branży budowy i wykańczania budowli. Folder ten będzie głównym materiałem promocyjnym polskiego przemysłu budowlanego w trakcie wszystkich imprez targowych.

 

W czasie trwania programu przeprowadzimy również kampanie promocyjne w Internecie na następujących perspektywicznych rynkach:

  • Ukraina,
  • Kazachstan,
  • Azerbejdżan,
  • Rosja,
  • Turcja,
  • ZEA.

 

Przedsiębiorstwa zainteresowane skorzystaniem z programu promocji branży budowy i wykańczania budowli zapraszamy do kontaktu.