Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Budowa i wykańczanie budowli: Newsletter nr 6 (IV-VI 2019)

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-09-30 11:32:24
newsletter, bpp, budowa, wykańczanie budowli, paih, polska agencja inwestycji i handlu, branżowe programy promocji

Zapraszamy do zapoznania się z szóstym wydaniem newslettera Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu dla branży budowy i wykańczania budowli.

Budowa i wykańczanie budowli: Newsletter nr 6 (IV-IV 2019)

  • Branżowy Program Promocji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. realizuje branżowy program promocji branży budowa i wykańczanie budowli BRAND, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję branży budowa i wykańczanie budowli jako całości sektora.

W ramach realizacji programu do końca 2019 roku PAIH zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 11 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 10 krajach.

Na zorganizowanych stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielać będzie zwiedzającym informacji o polskich firmach obecnych na danych targach.

Realizacja programu BRAND odbywa się w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój i jest przeznaczona dla przedsiębiorstw z sektora MŚP.

Wszystkie działania Agencji dla przedsiębiorców są bezpłatne.

Więcej szczegółów o programie dostępne jest pod adresem: polish-construction.com