Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Inauguracja polskiego stoiska na WorldBuild Moscow/MosBuild

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-04-04 13:55:41
targi, worldbuild moscow, mosbuild, polskie stoisko, branżowy program promocji, bpp, budowa i wykańczanie budowli, branża budowlana, branża wykończeniowa, stoisko informacyjno-promocyjne, briefing prasowy, polska agencja inwestycji i handlu, paih, zagraniczne biura handlowe, zbh moskwa, wschodni klaster budowlany, moskwa, rosja

Rozpoczęła się kolejna edycja czołowych targów branży budowlanej w Rosji, na których polskie stoisko informacyjno-promocyjne organizowane przez PAIH, a także 29 indywidualnych polskich przedsiębiorców reprezentują ten istotny sektor polskiej gospodarki.

W ramach dotychczasowego udziału Polski na targach, zorganizowany został m.in. briefing dla przedstawicieli firm oraz mediów dot. polskiego sektora budowy i wykańczania budowli. W trakcie briefingu przedstawiciele PAIH oraz ekspert obecny na polskim stoisku nakreślili gościom mechanizm promocji i wsparcia działalności proeksportowej polskich firm oraz opisali charakterystykę polskiego sektora budowy i wykańczania budowli.

 

 

- Na wsparcie na rynku rosyjskim, polscy przedsiębiorcy będą mogli liczyć już wkrótce ze strony Zagranicznego Biura Handlowego, które otwarte zostanie w stolicy Federacji Rosyjskiej - podkreślono podczas briefingu.

 

 

Polskie stoisko odwiedzone zostało także przez przedstawicieli misji gospodarczej polskich firm budowlanych, kierowanej przez Wschodni Klaster Budowlany.

 

 

W targach WorldBuild Moscow/MosBuild udział bierze 29 polskich przedsiębiorców, reprezentujących takie podsektory jak: chemia budowlana, maszyny i urządzenia budowlane, płytki, panele itp. Pełna lista polskich uczestników targów znajduje się w katalogu. Wśród obecnych na targach firm, znajdują się także beneficjenci poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand.

 

Polskie stoisko informacyjno-promocyjne organizowane jest przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w związku z realizacją Branżowego Programu Promocji "Budowa i wykańczanie budowli" w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.